Tuesday, May 12, 2009

i do what i love and i love what i do !

Secara general I love my job (writing), karena gue hidup dari hal yang gue senangi, dan ini berarti gue menyenangi hidup gue. Sedangkan gue nulis blog, karena gue emang dari dulu terbiasa menulis blog, dan agak aneh untuk engga nulis blog sama sekali. Plus, blog gue sekarang juga lebih jadi semacam sarana kabar-kabaran ke pembaca, dan tempat gue “pemanasan” sebelom bener-bener ngelanjutin nulis buat buku. Sekarang motivasi gue menulis buku, karena gue gak kepengen jadi “orang biasa aja”.. - Raditya Dika, writer

i think it's a great quote . and it's really really motivate me . im agree with him . i guess it's kinda weird when i must stop to do my old habit . of course if it's a positive one , never let someone to stop . never never listen to her/him .

pursue ur dream , it's not a kinda naive . i think , someone who has to pursue his/her dream is a real hero . and u know , doing something that u really wants is really great . if u loves fashion , do something right bout fashion . if u love music , colour ur day with ur own music . . and bla bla bla .

takes ur chance before time stop u , start right now and go to catch ur dream !

2 comments:

Hartinah said...

Hi lam knal ya^^

Im blogwalking

Sy jg stuju sm pendapatx raditya dika yg itu, mang lbih enak u tdk menjadi 'biasa'. Setuju kan?! Hehe..

Aulia Rahmani Soendoro said...

yap saya juga setuju dengan anda .
salam kenal juga .